Zespół

Dominika

 

Aurelia

 

Basia

 

Konrad

 

Iwona

 

Ula

 

 
 
 
 

Honorujemy karty


 
 

Zajęcia fitness | Siłownia | Sauna | Solarium | Pozostałe usługi

Zajęcia prowadzone w fitnesstudio DomiNika

Zapraszamy wszystkich, którzy w aktywny, zdrowy sposób pragną spędzić swój wolny czas do naszego klubu fitnesstudio w Koszalinie, miejsca tętniącego życiem, przyjaznego, otwartego dla Państwa bez względu na wiek i kondycję fizyczną. Prowadzimy zajęcia z zakresu kultury fizycznej, gimnastyki rekreacyjnej, fitness i terapii ruchowej. Ćwiczenia fitness dostosowane są do potrzeb i stopnia zaawansowania każdego Klienta i prowadzone przez wykwalifikowanych instruktorów.



 

 

GRAFIK ZAJĘĆ FITNESS - LATO 2017
AKTUALIZACJA 03-07-2017 r.
 PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEK
10:10-11:00

 

AKTYWNA MAMA

zbieramy grupę!!

 

AKTYWNA MAMA

zapisy!!!

 
17:00-17:50

FASTER PILATES

PIŁKI+MATA

OLA

STACJE

ERNEST

BRZUCH WYZWANIE

DOMINIKA

16:50

STACJE

 
18:00-19:00

MIX MAX

OLA

SHAPE

AURELIA

MIX MAX

DOMINIKA

 BIKINI WORKOUT

BASIA

ZUMBA

ANIA

19:00-20:00

BIKINI WORKOUT

DOMINIKA

19:10

STEP TBC

MAGDA

FITNESSKA

DOMINIKA

SHAPE

BASIA

FITNESSKA

DOMINIKA

20:00-20:50

UP!

UDA+PUPA
DOMINIKA

PŁASKI BRZUCH 

& CELLULIT STOP

MAGDA

ZUMBA

ANIA

 

 
TEL. 94 343 08 16
  • Zajęcia fitness
Rodzaj karnetu Szczegóły Cena
FITNESS + SIŁOWNIA wejście jednorazowe 20 zł
FITNESS karnet na 4 wejścia 50 zł
FITNESS karnet na 8 wejść 85 
FITNESS + SIŁOWNIA bez ograniczeń na 4 tygodnie 109 zł

Powyższe ceny dotyczą następujących zajęć prowadzonych w fitnesstudio: total body, mix-max, shape, starter, powerhoop, step, brzuch wyzwanie, zumba,  fitnesska, pupa i nogi. 



Uwaga: Karnety posiadają ograniczoną ważność i należy wykorzystać je w wyznaczonym terminie. 



FASTER PILATES Trening na zdrowy kręgosłupo niskiej i średniej intensywności (spalasz 200-450 kalorii)

Kameralne i spokojne zajęcia podczas których zawsze po krótkiej rozgrzewce wykonujemy ćwiczenia bardziej stabilne schodzące do pozycji poziomej. Dużo elementów pilates, rewelacyjnie wpływających na nasz kręgosłup oraz cały szkielet jak i gorset mięśniowy.

 

MIX-MAX Trening ogólnorozwojowy całego ciała o średniej intensywności (spalasz 400-600 kalorii)

Rewelacyjne zajęcia po weekendzie lub po dłuższej przerwie, na rozruszanie mięśni i układu kostnego. Konkretna kondycyjna rozgrzewka, ćwiczenia ujędrniające i wzmacniające, bezpieczne rozciąganie oraz przyjemny relaks.
Mix styli: pilates, shape, brzuszki, BPU... oraz różnorodny sprzęt: piłki małe i duże, gumy, maty... Łatwe ćwiczenia, nie obciążające stawów, wzmacniające mięśnie i nadające im smukły wygląd, dla każdego niezależnie od wieku i poziomu sprawności fizycznej.

 

BIKINI WORKOUT Trening ogólnorozwojowy całego ciała o wysokiej intensywności (spalasz 500-650 kalorii)

Nowe, nieskomplikowane ćwiczenia wysmuklające wszystkie partie ciała, przyspieszające spalanie tłuszczu i uwidaczniające szczególnie ramiona, brzuch i pupę. Poczujesz mięśnie o których istnieniu nie miałaś pojęcia i będziesz świetnie wyglądać w bikini. Z gumami, na stepach, z ciężarkami... Za każdym razem inne zestawy ćwiczeń: 35-40 minut w pozycji pionowej, 15-20 minut ćwiczenia na macie i 5 minut rozciągania. 

 

UP - UDA, PUPA Trening modelujący konkretne partie mięśniowe (spalasz 350-500)

Po sukcesie zajęć BRZUCH WYZWANIE proponujemy bardzo intensywny trening doskonale kształtujący i podnoszący pośladki oraz wysmuklający uda. Dodatkowo poprawiający krążenie krwi, w dolnych partiach ciała, co spłyca i wygładza pomarańczową skórkę. Trening bardzo skoncentrowany, ale nie męczący: 35-40 minut, dlatego polecamy poprzedzić go treningiem na siłowni lub zajęciami TBW o godzinie 19:00.

 

STACJE Trening bardzo siłowy całego ciała o wysokiej intensywności (spalasz 600-750 kalorii)

Trening fitnessowo-siłowy, którego celem jest uzyskanie lepszej sprawności fizycznej całego organizmu. Dany trening koncentruje się na nieustannie zmieniających się, intensywnych ćwiczeniach wykonywanych na przygotowanych na sali fitness stacjach, mający na celu poprawę ogólnej sprawności fizycznej. Dzięki wysokiej intensywności, różnorodnym doborze ćwiczeń, nie tylko stanowi ciekawą alternatywę dla monotonii klasycznego treningu siłowego, czy biegania, ale gwarantuje wymierne rezultaty. Podnosi sprawność ogólną człowieka, kształtuje sylwetkę oraz cechy motoryczne takie jak siła, wytrzymałość, szybkość, koordynacja ruchowa, zwinność, zręczność, moc (skoczność), gibkość i wiele więcej!

 

SHAPE Trening modelujący całego ciała o średniej intensywności (spalasz 400-550 kalorii)

Intensywna rozgrzewka do 20min angażująca przede wszystkim ramiona i nogi. Następnie ćwiczenia stabilne w pozycji pionowej i/lub na matach przypominają o mięśniach, o których zapominamy. Dużo brzuszków, ćwiczeń na ramiona, pośladki i uda.

 

STEP TBC Trening ogólnorozwojowy całego ciała o wysokiej intensywności (spalasz 500-650 kalorii)

Kompleksowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający. Część aerobowa poprawia kondycję i wydolność oddechową, przyspiesza krążenie, dzięki czemu skóra staje się jędrniejsza i ładniejsza, a część wzmacniająca (z wykorzystaniem przyrządów takich jak step, hantle, gumy) uruchamia mięśnie górnej i dolnej części ciała pozwalając na wymodelowanie całej sylwetki.

 

ZUMBA Trening ogólnorozwojowy całego ciała o wysokiej intensywności bazujący na układach choreograficznych (spalasz 500-650 kalorii)

Czy ktoś jeszcze nie wie czym jest Zumba? Fenomen Zumby ogarnął całą Polskę i świat. Efektowny taniec latynoski, który łączy świetną zabawę i wysiłek fizyczny. Jeśli chcesz schudnąć i poprawić kondycję fizyczną, lubisz tańczyć ale brak Ci silnej woli i wytrwałości - przyjdź na Zumbę! Uwaga! Ten trening uzależnia. Fantastyczna prowadząca i pozytywnie zakręcona grupa ;)

 

BRZUCH WYZWANIE Trening modelujący konkretne partie mięśniowe (spalasz 350-500)

To energetyzujący trening, dzięki któremu będziesz mogła/mógł dynamicznie rozwijać swoje mięśnie brzucha i spłaszczać niepotrzebne wałeczki. Wystarczy ten trening raz w tygodniu żeby wyrzeźbić brzuch na tzw. "sześciopak", "kaloryfer" czy "kratkę". Trening ten stworzony jest w taki sposób, abyś mogła/mógł zacząć trenować bez względu na to na jakim jesteś obecnie poziomie i żebyś mogła/mógł systematycznie rozwijać swoje mięśnie. Czas trwania około 50min.

 

FITNESSKA Trening siłowy całego ciała o wysokiej intensywności (spalasz 550-650 kalorii)

Zajęcia tylko dla kobiet wzorowane treningiem obwodowym! Na sali fitness przygotowujemy stacje do wykonywania ćwiczeń w seriach po 30-45 sekund. Dzięki wysokiej intensywności i różnorodnym doborze, specjalnie wyselekcjonowanych dla kobiet ćwiczeń, gwarantujemy rewelacyjne rezultaty. Skaczemy, wspinamy się, biegamy, robimy brzuszki i sqady, dźwigamy tylko rozsądnie ;)

 

AKTYWNA MAMA Trening ogólnorozwojowy całego ciała o niskiej intensywności oraz ćwiczenia relaksacyjno-oddechowe (spalasz 250-350 kalorii)

Jest to specjalnie przygotowany program ćwiczeń dla przyszłych mam, które aktywnie chcą przygotować się do porodu. Zajęcia z elementami pilates, body ball, yogi zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksem. Proponowany trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży. Przeznaczony jest dla już aktywnych przyszłych mam, jak i tych, które dopiero chcą rozpocząć ćwiczenia. Udział w naszych zajęciach oprócz zalet zdrowotnych daje Ci również możliwość spędzenia czasu i spotkania się wspólnie w grupie ciężarnych, które mają takie same potrzeby jak Ty. Więcej informacji na stronie naszego partnera: www.akademia-koszalin.pl